→ Přijměte ode mne srdečné pozvání na krásnou vánoční akci  ♥ Prvoadventní zastavení ♥, kterou chystáme společně s městem Fulnek ve dnech 29. 11. - 1. 12. 2024 ve Fulneku.
Přijďte se za námi již po deváté vánočně naladit!

Více informací v Novinkách.

Jak nakupovat na www.podrukama.cz?

Pro objednání zboží je nutno vyplnit objednávkový formulář na webovém rozhraní obchodu www.podrukama.cz 
tímto způsobem:

Vybrané zboží z katalogu vložíte do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu kliknutím na tlačítko „Do košíku“, které naleznete u každé položky, případně v detailu zboží tlačítkem „Přidat do košíku", nebo u zboží, u kterého je více variant k výběru na ikonu nákupního vozíku. Počet kusů si upravíte dle potřeby.
POZOR!: dle individuálního nastavení vašeho PC a digitalizace obrázků a náhledů našich výrobků, může dojít k malým rozdílům v barvách, bohužel to nijak neovlivním (týká se to např. barev papírů).

Výši a složení nákupního košíku vidíte v pravém horním rohu, kde najdete ikonu nákupního vozíku s počtem ks k objednání a vedle toho celkovou částku v Kč nákupu. Po najetí myškou na vozík, se otevře sloupec s přehledem zboží. (již v tomto základním přehledu, můžete upravovat počet ks nebo zboží z košíku smazat křížkem)

Pro detailní náhled nákupního košíku a dokončení objednávky klikněte na "Pokračovat do košíku".

Ocitnete se v 1. kroku objednávky Nákupní košík. Položky v košíku máte nyní možno buď přímo odstranit - "X" na konci každého řádku zboží (zobrazí se až po najetí myškou na konec řádku), nebo přepsat počtu kusů přímo v políčku či šipkami nahoru a dolů lze měnit požadované kusy také.
U každé položky vidíte také, zda je skladem a předpokládaný termín doručení je dole v řádku. Po kliknutí na řádek zboží se dostanete do detailu daného zboží.

Pokud chcete dále nakupovat, klikněte na "Zpět do obchodu" (vpravo vedle tlačítka Pokračovat).

Po kontrole nákupu najeďte myší, buď na „Pokračovat“ nebo klikněte nahoře na 2. krok objednávky Doprava a platba, kde si zvolíte způsob dopravy a platby.

Po jejich zadání najeďte opět myší na tlačítko „Pokračovat(v pravém spodním rohu).  Nyní jste ve 3. kroku objednávky Informace o Vás. Registrovaným zákazníkům, kteří jsou již přihlášeni se automaticky zobrazí údaje o jejich jménu, adrese… atp., případně musí kliknout nejprve na "Přihlásit se do mého účtu", neregistrovaní musejí jednotlivé kolonky vyplnit. Povinné kolonky jsou označeny červenou hvězdičkou *.
V tomto místě je také možnost napsat poznámku pro prodávajícího - zaškrnutím tlačítka Zadat poznámku pro prodejce, úplně dole pod adresami se otevře okno, do kterého napíšete poznámku.
Poslední bod v 3. kroku je možnost neregistrovaným zákazníkům zažádat o registraci, zaškrtnutím tlačítka Chci se registrovat v e-shopu a na vaš e-mail vám bude informace o registraci zaslána. 

V tomto okamžiku není problém se ještě vrátit zpět, do kteréhokoliv kroku objednávky a změnit či upravit všechny již zadané údaje.  Pokud se vším souhlasíte, v pravém spodním rohu stačí již kliknout na tlačítko "Objednat s povinností platby" a objednávka se odešle do administrace eshopu. V textu před ním jste ještě upozorněni na souhlas s obchodními podmínkami a podmínkami o ochraně vašich údajů a také máte možnost odškrtnout Nesouhlas se zasláním dotazníku o spokojenosti v rámci programu Ověřeno zákazníky z Heureky.

Po odeslání Vaší objednávky by Vám obratem měl přijít automatický potvrzovací e-mail o přijetí objednávky (pokud se tak nestane, kontaktujte mne prosím - objednávka pravděpodobně nebyla přijata do systému).

V případě volby platba předem, počkejte prosím na potvrzení částky k platbě. Může se stát, že zboží nebude v požadovaném počtu skladem nebo ho nebudeme moci již dodat. Platbu je nutno odeslat do tří dnů od objednání.

V den odeslání zboží budete e-mailem vyrozuměni o expedici zboží. Pokud je vše z objednávky skladem, zboží je na dobírku, je odesláno ihned nebo maximálně následující pracovní den. U platby předem čekám na platbu, po připsání částky na účet je zboží ihned odesíláno. U bezhotovostních plateb kartou, přes Google Pay nebo Apple Pay je balíček odesílán ještě daný den nebo maximálně také den následující, podle doby přijetí objednávky.

Stav objednávky si mohou registrovaní kupující kontrolovat po přihlášení na www.podrukama.cz. Dozví se, zda je již objednávka:               

    • přijata, vyřizuje se - správné odeslání objednávky, je u nás v registru a potvrzena,
    • zaplacena - platba přijata a zboží se připravuje k expedici, (případně po úhradě dobírkou),
    • odeslána - zboží k Vám již putuje,
    • stornována - při zrušení objednávky.

POZOR: Objednávku můžete stornovat telefonicky na tel. +420 737 815 023 nebo e-mailem na info@podrukama.cz a to co nejdříve, hned jak se rozhodnete zrušit, ať nemusí být zboží zbytečně rezervováno pro Vás. Nejpozději ale před tím, než je objednávka vyexpedována a jste o tom již informováni ... to je již pozdě, musíte tak učinit před informací o odeslání.

2